شستشوی سرامیک یکی از روش هایی ساده و بدون هزینه می باشد که برای تمیز کردن و براق کردن سرامیک استفاده می شود و اگر در صورتی که توجه کافی و لازم برای تمیز کردن سرامیک انجام نشود هزینه های هنگفتی را در نظر دارد که باید بسیار رعایت شود.

مواد لازم برای شستشوی سرامیک ها :

لیموترش و سرکه :

موضوعی که باید در استفاده از این ترکیب برای شستشوی سرامیک ها استفاده شود را می توان گفت که نباید زیاده روی کرد چرا که خاصیت اسیدی دارد و سبب می شود که در صورت زیاده روی سرامیک را دچار لکه و آسیب به ساختار سرامیک بزند.

نحوه استفاده از این ترکیب باید یک لیموترش را از وسط سوراخ کرد و آب لیموترش را بر روی سرامیک ریخت و پارچه ای را آغشته به سرکه کرده و بروی سطح سرامیک کشید که این امر سبب می شود که سرامیک شفاف و مانند آیینه برق بزند.

به هیچ وجه از ترکیب لیموترش و سرکه برای سطح گرانیت استفاده نشود چرا که خاصیت اسیدی باعث آسیب به سنگ های گرانیت می شود. و نیاز است که کفسابی گرانیت صورت پذیرد تا سطح به حالت اولیه برگردد.

وایتکس :

یکی دیگر از براق کننده های شستشوی سرامیک را می توان از آن برای تمیزی و برق انداختن سرامیک استفاده کرد وایتکس می باشد که مقداری از وایتکس را بر روی سطح سرامیک ریخته و با استفاده از طی آنرا بر روی سطح جابجا کنید این امر سبب می شود که سرامیک تمیز و در صورتی که لکه ای یا جایی از سرامیک دچار کدری باشد از بین ببرد.

برای اینکه بتوانید از وایتکس برای تمیز کننده استفاده کنید که سبب شود تا سطح تمیز گردد بدون اضافه کردن آب از آن استفاده کنید زیرا آب سبب می شود که غلظت و پاک کنندگی وایتکس کاهش پیدا کند.

جوش شیرین :

موارد دیگری که به عنوان پاک کننده قوی برای سطح سرامیک می توان از آن استفاده کرد جوش شیرین می باشد که در ابتدا مقداری جوش شیرین بر روی سطح سرامیک بریزید و سپس مقداری آب به آن اضافه کنید و با استفاده از طی به سطح کل سرامیک ها انتقال دهید تا فرآیند تمیز کاری و شفاف سازی سرامیک انجام شود در صورتی که لکه یا کثیفی روی سطح سرامیک باشد جوش شیرین سبب می شود که از بین برود.

موضوعی که باید به آن اشاره کرد این می باشد که جوش شیرین جزو کم هزینه ترین ماده تمیز و براق کننده سرامیک می باشد که سبب می شود در دسترس است و از آن می توان استفاده نمود و موضوعی که باید خیلی به آن اهمیت داد این می باشد که از آن برای تمیز کاری سطح سرامیک توجه داشت میزان استفاده است که در صورت زیاده روی سبب می شود هزینه های غیر قابل جبرانی به سطح سرامیک وارد شود.

ترکیب لیموشیرین و سرکه :

باید آب لیمو شیرین ها را گرفته و سپس سرکه را به آن اضافه می کنیم و این ترکیب را در داخل ظرفی آماده کرده و آنرا در بطری اسپری دار میریزیم و سپس بر روی لکه ها و کثیفی های روی سرامیک می ریزیم و سپس با استفاده از یک دستمال جادویی تمیز کاری آنرا انجام می دهیم این فرآیند سبب می شود که لکه ها و کثیفی ها تمیز گردد.

در صورتی که روش های گفته شده در بالا برای تمیز کاری شستشوی سرامیک جوابگو نبود ما به شما توصیه می کنیم که از خدمات کفسابی دادور استفاده کیند.

معجزه کفسابی

بهترین توصیه برای شما استفاده از خدمات کفسابی ما می باشد که بعد از انجام کفسابی سرامیک های شما به مانند روز اول تحویل شما داده می شود. که این امر سبب می شود که سرامیک شفاف و تمیز و بدور از هیچ گونه کثیفی باشد.

انجام خدمات کفسابی در شهر تبریز سبب شده است که همشهریان عزیزمان در شهر تبریز اقدام به انجام خدمات کفسابی به مجموعه دادور مراجعه کنند و همکاران ما در مجموعه دادور آماده خدمت رسانی برای شما عزیزان و سروران در شهر تبریز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *