در بسیاری از مواقع مشاهده شده است که متقاضی نیازمند ساب لاشه می باشد که بتواند سنگ خود را کفسابی یا ساب و به اصطلاح عمل کفسابی انجام دهد.

البته لاشه سنگ که نیاز به کفسابی دارد و در اصطلاح شغل کفسابی به آن ساب لاشه می گویند. را می توان کفسابی کرد که سنگ هایی هستند که مقاومت بالایی دارند و برای کفسابی لاشه های سنگ باید از لقمه های الماسی استفاده کرد که این امر سبب می شود که برای انجام این امر حتما باید فردی که کار کفسابی را انجام می دهد تخصص لازم برای انجام کفسابی سنگ لاشه را داشته باشد.

موضوع بسیار مهمی که ما باید در امر کفسابی به آن اشاره کنیم نحوه استفاده درست از کفسابی لاشه سنگ می باشد که باید بسیار توجه نمود.

البته که کفسابی انواع سنگ ها در کنار کفسابی لاشه در مجموعه دادور انجام می گیرد و همکاران ما خدمات کفسابی انواع سنگ ها از قبیل : کفسابی سنگ تراورتن ، کفسابی سرامیک ، کفسابی موزاییک ، کفسابی گرانیت ، کفسابی سنگ چینی ، کفسابی سنگ اسلب ، کفسابی سنگ بوک مچ و فور مچ ، کفسابی سنگ دهبید و … را انجام می دهند.

سنگ لاشه چیست ؟

به سنگ هایی که دارای مقاومت بالایی دارند و اصولا برای شهر سازی از قبیل پل ها ، دیوار ها ، راه سازی و … استفاده می شود که می توان گفت ساب سنگ لاشه نسبت به سنگ های دیگر ساختمانی بسیار سخت می باشد. در صورتی که درست کفسابی نشود در حالی که محیطی که کفسابی می شود به هیچ نحوی تمیز و یکدست نشده است بلکه سبب شده است که باعث شود کفپوش مدنظر ظاهری زیبا و دلنشین نداشته باشد.

البته یکی از مهمترین مسائلی که می توان گفت که کفسابی دادور به آن متعهد است استفاده از دستگاه های خارجی می باشد که برای انجام کفسابی سنگ لاشه یا ساب سنگ لاشه بسیار تلاش می کند که طبق مدنظر ذهنی کارفرما کار را تحویل کارفرما دهد.

روش کفسابی ساب سنگ لاشه چطور می باشد؟

موضوعی که باید در ساب سنگ لاشه بسیار مورد توجه کفساب قرار بگیرد میزان سختی می باشد که در ساب لاشه وجود دارد و همانطور که در بالا توضیح دادم برای این که مقداری از سختی آن کاسته شود باید با ساب الماسی ابتدا کفسابی شود سپس می توان از ساب های نرم برای کفسابی لاشه سنگ استفاده نمود چرا که باید ظاهری زیبا بعد از انجام فرآیند کفسابی داشته باشد.

حتما برای انجام پروژه های کفسابی سنگ لاشه باید از محل پروژه بازدید صورت بگیرد زیرا ما در مجموعه کفسابی دادور برای اینکه بتوانیم برای شما کار باکیفیت و میزان زمانیکه باید بر سر پروژه حضور داشته باشیم و حتی هزینه ی کفسابی ساب لاشه چه مقدار می شود را پس از بررسی و کارشناسی به شما دقیقا اعلام خواهد شد که شما بتوانید نسب به آن برنامه ریزی ریخته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *