عایق بندی نما در مازندران و شمال کشور

یکی از خدمات اصلی گروه عایق بندی دادور، عایق کاری نما در شمال کشور میباشد، همانطور که اطلاع دارید ورود آب و رطوبت از طریق نمای ساختمان به سن بنا مربوط نمی شود،و گاهی دیده می شود که در ساختمان های نوساز نیز به دلیل اینکه نمای ساختمان را ضد آب نساختن رطوبت از طریق درزها و شکاف های تزئیناتی که روی نما کار شده است وارد ساختمان می شود. این موضوع برای ساختمان های قدیمی تر ممکن است بیشتر اتفاق بی افتد.

آب بندی نما در شمال توسط شرکت دادور، می تواند از بروز فرسودگی نما جلوگیری کند، همچنین آسیب هایی که ممکن است به دیوار داخلی خانه وارد شود کاهش داده شود.

همچنین جلوگیری از ورود آب از نما در خانه های شمالی که باعث جلوگیری از تغییر رنگ دیوار های داخلی و زرد شدن آن ها به مرور زمان می کند ، از عایق بندی میبایست بهره برد.
البته در نما هایی مثل کامپوزیت یا شیشه به دلیل اینکه آب بندی و عایق بندی مناسبی مثل سیمان وجود ندارد انتقال رطوبت و آب ممکن است سریع تر اتفاق بیفتد و آسیب ها بیشتر باشد که در ادامه با نحوه ی آب بندی نما در شمال کشور توسط شرکت دادور آشنا خواهیم شد.

جهت مشاوره رایگان در مورد عایق کاری نما در شمال میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید:

اصول عایق کاری نما در شمال کشور

باید به این نکته توجه کنیم که در استان های شمالی مانند مازندران ، گیلان و گلستان به دلیل بارش های فراوان، ضد آب سازی نمای ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که آب به مرور زمان نمای ساختمان را فرسوده و در مدت زمان طولانی می تواند حتی باعث ریزش نما های سنگی و سیمانی شود و خطرات مالی و جانی زیادی ایجاد کند.

اما در مورد نما های کامپوزیت و شیشه مسئله کمی متفاوت تر میباشد . در مازندران برای نما های کامپوزیت و شیشه باید از طریق درز ها و نحوه ی نصب در همان زمان ساخت رعایت شود. چرا که ورود آب به ساختمان از طریق این نما ها به مدت زمان احتیاج ندارد و به سادگی با یک بارش متمایل به نما اگر آب بندی نما در مازندران صحیح نباشد آب به ساختمان وارد شده و رنگ دیوارهای داخلی را به مرور زمان زرد می کند و ممکن است به وسایلی که نزدیک به دیوار نما هستند آسیب وارد کند.
در شهرهایی مثل تهران که به دلیل آلودگی هوا باران ها بیشتر به صورت اسیدی می بارند، فرسودگی نما ساختمان سریع تر اتفاق می افتد و نحوه ی عایق بندی نما کاملا با آب بندی نما در شمال متفاوت است.

جهت مشاوره رایگان در مورد عایق کاری نما در شمال میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید:

نانوکاری و رزین کاری نمای ساختمان در شمال

اجرای پوشش نانو یا رنگ نانوروی نمای ساختمان به دو دلیل انجام میشود. بعضی از پوششهای نانو عایق هستند ، بدین معنی که از آنها برای ایزولاسیون استفاده میشود. در واقعی عایقی که به صورت مایع است و به وسیله قلم مو براحتی برروی سطح قابل اجراست ، کاربرد دیگر رنگ یا پوشش نانو ، نوعی محافظ بر روی

نانوکاری شمال

برای مثال اجرای پوشش نانو بر روی نمای ساختمان باعث میشود متریال اصلی محافظت شود ، سطح کمتر دچار آلودگی و خاک گرفتگی گردد و ظاهر اولیه خود را حفظ کند. نمای ساختمان از هر نوعی که باشد آجر ، سیمان ، رنگ ، سنگ ویا حتی شیشه اجرای پوشش نانو باعث تمیز ماندن، ضد آب شدن و کثیف و فرسوده نشدن نمای ساختمان می شود.

اجرای پوشش نانوروی نما به دو دسته تقسیم میشود:

نماهای قدیمی و فرسوده:

اگر نمای ساختمان شما در طول سالها و به دلیل قرار گرفتن در معرض باران و هوای آلوده پوسته کرده، شوره زده و دچار کثیفی و فرسودگی شده میتوان ابتدا با شستشو با دستگاه واتر جت سطح نمارا تمیز کرد و پس از خشک شدن، اجرای پوشش نانو انجام میشود و نمای ساختمان شما که کاملا تمیز شده بسیار نوتر جلوه می کند و برای چندین سال تمیز، نو و بدون تغییر رنگ و شکل باقی میماند.

نماهای تمیز و نو یا در حد نو:

برای نماهای تمیز و نو احتیاج به شستن با واتر جت نیست و پس از یک مرحله کاری مختصر اجرای پوشش نانو با دستگاه انجام میگیرد. بدیهی است در صورت تمیز و نو بودن ساختمان , کارفرما هزینه کمتری را نسبت به زمانیکه نما نیاز به ساب و شستشو دارد پرداخت مینماید.

رزین کاری شمال کشور

رزین مایعی براق کننده است که بر روی سنگ و آجر نما اجرا میشود تا محافظ نما باشد.

رزین در شمال بر پایه کوپلیمرهای اکریلیک است که با اجرای آن بر سطح نما از نفوذ آب به داخل جلوگیری می کند و محافظ بسیار خوبی برای نمای ساختمان می باشد. رزین به صورت یک لایه بی رنگ روی سطح نشسته، سطح را ضد آب کرده، رنگ را تغییر نمی دهد و همچنین حالت خیسی و براقیت بیشتر به نما می دهد. همچنین این محصول سطح نما را در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند که باعث طول عمر سنگ و آجر میشود.

برای اجرای رزین کاری شمال توسط گروه کفسابی دادور، ابتدا نما را شستشو میدهیم سپس رزین یا براق کننده را که محصولی آماده استفاده می باشد با قلمو یا پیستولت کم فشار اجرا میکنیم. برای کسب نتیجه بهتر اجرای حداقل دو لایه پشت سر هم لازم می باشد.

همین الان با ما تماس بگیرید و عایق کاری نمای ساختمان خود را به گروه حرفه ای دادور بسپارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *