پیچ و رولپلاک نما به صورت تخصصی و حرفه ای با طناب و بدون داربست توسط شرکت دادور در شمال کشور توسط افراد آموزش دیده و نیروهای متخصص انجام می شود و علاوه بر پیچ و رولپلاک نما سفارشات رنگ نما و نماشویی شمال که از ارکان اصلی این مجموعه می باشد پذیرفته می شود. تا انتها با ما همراه باشید و پیچ رولپلاک سنگ نما با طناب و بدون داربست را با ما تجربه کنید.

پیچ و رولپلاک نما در واقع به منظور جلوگیری از ریزش سنگ ها و یا محکم نبودن سنگ نما صورت می گیرد و می تواند از بروز انواع خطرهای جدی و خطرناک جلوگیری کند که این کار امروزه با استفاده از سیستم راپل کاری یا طناب انجام می شود و به داربست نیاز ندارد. پیش از پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بازرسی های متفاوتی توسط مسئولین از جمله معماران، مهندسان برای اجرای جواز وجود دارد به طوری که مجموع طبقات ساختمان را به صورت دستی چک کرده و اقدامات اولیه برای نیاز ساختمان را فراهم می سازند.

جهت مشاوره و اجرای پروژه های پیچ و رولپلاک نما در شمال کشور با ما تماس بگیرید:

چه معیاری برای هزینه پیچ رولپلاک سنگ نما در شمال با طناب در نظر گرفته میشود؟

تمامی معیارهایی که برای هزینه دادن پیچ نما لازم باشد ذکر میکنیم.

1-تعداد طبقات ساختمان مسکونی و یا شرکتی و دولتی

2-بهر ساختمان و یا همان عرض ساختمان

3-نوع طراحی سنگ نما ساده یا رومی(قاب پنجره ستون یا سینه کفتری)

4-جنس سنگ نمای ساختمان تراورتن گرانیت سنگ چینی یا مرمر و یا سنگ تیشه ای

5-تعداد سنگهایی که از نمای ساختمان ریزش کرده است

آیا نوع مصالح در قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما شمال تاثیر دارد؟

در واقع نوع مصالحی که هر شرکتی برای هزینه پیچ رولپلاک نما اعلام میکند رابطه مستقیم در قیمت دهی دارد.

معمولا ابزاری که اکثر پیچ و رولپلاک کارها از آن استفاده میکنند پیچ 5 سانت و یا 6 سانت گالوانیزه با رولپلاک تک و یا کاسپین میباشد.

همچنین کار با دریل معمولی بسیار سختر است تا با دریل هیلتی برای همین کسی که با دریل معمولی کار میکند اوجرت بیشتری میگیرد.

هزینه و قیمت پیچ رولپلاک چگونه محاسبه می شود

قیمت پیچ و رولپلاک نما ساختمان به صورت دونه ای و متر مربعی و کنتراتی (چکی) محاسبه می شود زیرا نمای ساختمان ها همگی به یک صورت و یک اندازه نیستند و طرح های متفاوتی برای نماها بکار برده می شود که هر کدام برای پیچ کردن ارزش خاص خود را دارند. برای براورد قیمت قطعا عکس نما مورد نیاز هست. نمای زیبا بهای ملکی یک ساختمان را بالا می برد و هنگامی که سنگی از نما ریخته باشد دیگر زیبایی خودش را ندارد و در دید تماشاچی مانند یک ساختمان بدرد نخور و بی کلاس به چشم می خورد. از این رو توصیه می شود به نمای ساختمان خود اهمیت دهید تا بعدها مجبور به هزینه مجدد جهت تعمیرات سنگ نما نباشید چون عده ای که در این باره مهارت و تخصص دارند به صورت کنتراتی پیچ و رولپلاک نما ساختمان را محاسبه می کنند از این رو مورد نیاز است در آغاز ساختمان بعد از محاسبه های مورد نیاز فعالیت خود را شروع کنند.

جهت مشاوره و اجرای پروژه های پیچ و رولپلاک نما در شمال کشور با ما تماس بگیرید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *