خدمات کار در ارتفاع و راپل کار در شمال

در گذشته راپل تنها به عمل پایین آمدن از کوه و صخره گفته می شد. ولی با گذر زمان این عمل برای نجات جان انسان هایی که در آتش گرفتار شده بودند بکار گرفته شد، رفته رفته به جای استفاده از داربست به علت سرو صدای زیاد هنگام نصب و اجرا، خطرناک بودن هنگام کار و پر خط و خش بودن هنگام اتمام کار بر روی نمای ساختمان، استفاده از راپل کار باب شد

و اما امروزه در اکثر خدمات ساختمانی و کار در ارتفاع از راپل کار با استفاده از ایمن ترین تجهیزات استفاده می شود.

راپل کار کیست ؟

امروزه خدماتی همانند پیچ رولپلاک نما، شستشوی نما، آب بندی نما در مرتفع ترین برج ها و به لطف راپل کاران ، در سریعترین زمان حتی در غیر قابل دسترس ترین نقاط، با بهترین نتیجه ممکن شده است.

راپل کار بعد از گذراندن دوره های لازم و گرفتن مدرک کار در ارتفاع، باید از سلامت روانی و جسمانی بالایی برخوردار بوده و به انجام کار تسلط داشته باشد. در کار با ابزار مهارت بالایی داشته باشد، و از آنجا که ساعت ها بر روی هوا با طناب معلق است از ارتفاع ترسی نداشته باشد.

کار در ارتفاع چیست؟

افراد بسیار کمی حاضر هستند به ارتفاعات بالا بروند چه برسد به این که بخواهند در این ارتفاعات مشغول به کار شوند. به علت خطرات کار در ارتفاع و داشتن مهارت بالا، برای به ثمر رسیدن در این شغل افراد بسیار کمی آن را برمیگزینند، که به این افراد متخصص راپل کار یا طناب کار میگویند.

کار در ارتفاع شامل خدماتی مانند پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، شستشوی نمای ساختمان، آب بندی نمای ساختمان،نورپردازی نما و صدها خدمات دیگر است.

مزایای خدمات کار در ارتفاع در شمال کشور به روش راپل برای مشتری

•    صرفه جویی در زمان و هزینه در خدمات راپل صنعتی
•    عدم استفاده از داربست
•    انعطاف‌ پذیری بالا در دسترسی به بخش‌های ناجور ساختمان
•    حداقل زمان‌ بندی و زمان آماده‌ سازی
•    عدم ایجاد وقفه برای برنامه‌های معمول عملیات ساختمانی

راپل کار ساختمان در شمال

راپل کار ساختمان برای انجام کارهای تعمیراتی سنگ و سیمان و شیشه و کامپوزیت آمادگی کامل دارد . شما هرکاری را که فکرتان برسد را میتوان با طناب و با راپل انجام داد و فقط تنها کاری که نمیتوان بدون داربست انجام داد سنگ کاری ابتدایی ساختمان میباشد. جز این مورد تمام کارهای نما قابل انجام هستند.

شرکت دادور با در اختیار داشتن نیروهای متخصص راپل نمای ساختمان را در شمال کشور به صورت ارزان قیمت انجام میدهند.

قیمت راپل کار شمال

قیمت راپل کار در شمال را اندازه و حجم پروژه و کار شما تعیین میکند.

هرچقدر کار بزرگتر یا کوچکتر باشد هزینه راپلکار تغییر میکند.

برای استعلام دقیق از خدمات راپل نمای ساختمان ابتدا عکس روی واتساپ ارسال میشود و در صورت توافق کار در سریعترین زمان ممکن انجام میشود.

میتوانید ادرس محل ساختمان را پیامک کنید و یا لوکیشن دقیق خانه را برایمان بفرستید و ما به صورت حضوری قیمت را به شما بدهیم.

کار در ارتفاع در شمال

شرکت دادور شرکت کار در ارتفاع در استانهای شمالی میباشد که آماده کلیه خدمات کار در ارتفاع با بهترین کیفیت در کمترین زمان است. استفاده از راپل کاران و طنابکاران مجرب بجای استفاده از داربست حتی از سال های بسیار قبل یکی از مزایای شرکت ماست. قیمت کار در ارتفاع نیز همانطور که در قبل اشاره شد به عوامل متفاوتی بستگی دارد که از متراژ نمای ساختمان گرفته تا جنس و سختی کار متفاوت خواهد بود

شرکت دادور با در اختیار داشتن نیروهای متخصص راپل نمای ساختمان را در شمال کشور به صورت ارزان قیمت انجام میدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *