گروه دادور مجری خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان با طناب بدون داربست میباشد ، ما این خدمت را با ضمانت کتبی تقدیم شما عزیزان مینماییم.

بهترین قیمت و کیفیت کار را از ما بخواهید و اصلا نگران خرابی و یا ریزش مجدد سنگ نباشید چون کار به صورت اصولی با بهترین تکنسینها انجام میشود.

تمیزی کار پیچ رولپلاک نما توسط گروه دادور

تمیز بودن کاری که یک شرکت پیچ رولپلاک نما برای شما انجام میدهد بسیار مهم تر از پول میباشد،  شرکت کفسابی دادور سنگ های شما را طوری پیچ رولپلاک میکند که حتی آثاری از جای پیچ روی نمای ساختمان دیده نشود. 

همچنین از نظر هزینه پیچ کردن سنگ نمای ساختمان نسبت به شرکتهای دیگر ارزانترین هستیم و در لوازم مصرفی بهترین جنس را استفاده میکنیم. 

تعداد استاندارد پیچ و رولپلاک سنگ نما

به صورت استاندارد برای هر سنگ تعداد مشخصی به نسبت جنس سنگ و اندازه ان تعیین شده است. فکر نکنید هرچقدر بیشتر بزنید سنگ محکم تر میشود و هرچقدر پیچ ها درازتر باشد استقامت بیشتر میشود. خیر – این ذهنیت را اکثر کارفرماهای ما دارند. برای پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما هرپنجاه سانت تعداد پیچ استاندارد میباشد و بیشتر از ان دچار ترک روی سنگ میشود و در مدت کوتاهی ترک ها روی سنگ نمایان میشود و به یک باره تیکه تیکه ریزش میکند پس در تعداد پیچها افراط نکنید.

شرکت دادور با در اختیار داشتن نیروهای متخصص پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شما را به صورت حرفه ای انجام میدهد.

عمر پیچ و رولپلاک روی سنگ در نمای ساختمان

به طور تضمینی و صدرصد پیچ و رولپلاک روی سنگ نما تا انتهای عمر ساختمان باقی میمانند و هیچوقت ریزش نخواهند کرد. البته اگر پیچ و رولپلاک کار ماهر باشد و از جنس مناسب استفاده کند که متاسفانه امروزه کلاهبرداری درون فضای کار زیاد شده است پس در انتخاب پیچ رولپلاک کار دقت کنید. اگر استانداردهای پیچ رولپلاک نما که بالا توضیح دادیم رعایت شود هیچوقت شاهد ریزش مجدد سنگ نخواهیم بود.

خدمات نصب پیچ و رولپلاک در تهران

نصب پیچ و رولپلاک در تهران باید برای تمام ساختمان های نما شده انجام شود تا مقاومت نمای ساختمان بیشتر شود و اثرات شرایط محیطی مانند آب و هوا یا گرد و غبار را کاهش دهد.

نمای ساختمان ها پس از گذشت مدت زمانی بر اثر مسائلی همچون زلزله یا برف و باران مقاومت اولیه ی خود را از دست می دهند و امکان سقوط قسمت هایی از نما وجود دارد.

پیچ و رولپلاک نما در تهران در صورتی که توسط فرد ماهر و با رعایت اصول اولیه انجام شود نمای ساختمان را مستحکم و ایمن می سازد و از وقوع حوادث و وارد شدن آسیب جلوگیری می کند.

مهم ترین مسئله ای که در مورد نمای ساختمان ایجاد نگرانی می کند نبود استحکام کافی و خطر سقوط نما است چرا که ممکن است با سقوط نما به افراد حاضر در مکان آسیب جدی وارد شود. برای نصب پیچ و رولپلاک نما در تهران ابتدا درباره ی نمای ساختمان و مقاوم سازی ساختمان اطلاعات کافی کسب کنید و با پرس و جو و تحقیق یک رولپلاک کار ماهر پیدا کنید که بتواند این کار را صحیح انجام دهد و خیالتان از بابت استحکام نمای ساختمان راحت شود.

شرکت دادور با در اختیار داشتن نیروهای متخصص پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شما را به صورت حرفه ای انجام میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *